Рушникосушарки від виробника

Пн. - Пт.

9.00-18.00

Пн. - Пт.

9.00-18.00

Рушникосушарки від виробника

Кошик

Повернення товару

Повернення товару належної якості протягом 14 днів:
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов: товар не був у експлуатації; збережені всі пломби та ярлики; цілісність комплекту та упаковки не порушена; збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату; виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Повернення товару неналежної якості протягом гарантійного терміну
Умови обслуговування:
м. Бровари. вул. Січових стрільців, 2.
У разі несправності виробу наші клієнти звертаються безпосередньо до нас.
У разі купівлі у наших партнерів, слід звертатися безпосередньо до продавця.
Повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.
Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов:
наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту непорушена;
- в якості теплоносія використовувався розчин хлористого магнію.
Повернення коштів за товар належної якості здійснюється протягом 3-х банківських днів:
Доставка товарів здійснюється за рахунок виробника за допомогою компанії-перевізника «Нова пошта».
Гарантійне обслуговування виробів проводиться безпосередньо на заводі ТМ «Paladii» за адресою:
м. Бровари. вул. Січових стрільців, 2
Терміни гарантійного обслуговування:
- електричні рушникосушарки - 5 років;
- водяні рушникосушарки в системі ГВП (гаряче водопостачання) - 3 роки;
- водяні рушникосушарки підключені в автономних системах - 10 років.
Виробник має право зняти з себе гарантійні зобов'язання в разі, якщо:
- мав місце факт роботи рушникосушарки при перевищенні паспортних робочих параметрів;
- виріб має ознаки впливу електрокорозії;
- виріб отримало механічні пошкодження (в результаті транспортування, експлуатації, зберігання і т.п.) після продажу його споживачеві;
- відсутній гарантійний талон (паспорт);
- виріб має ознаки некваліфікованого монтажу або ремонту;
ідентифікаційний номер рушникосушарки не відповідає номеру, зазначеному в даному паспорті.


BACK TO TOP